Київ, вул. Васильківська 32, оф 383

Вакуум формування, формування пластика

Технологія гарячого вакуумного формування - це виробництво виробів з термопластичних матеріалів методом розігріву до пластичного стану з подальшим впливом вакууму або низького тиску повітря.

Ця методика застосовується в основному при серійному виробництві об'ємних виробів із пластику, проте в ряді випадків може застосовуватися і при одиничних тиражах.

Оскільки технологія вакуумного формування має на увазі тиражне виробництво, то, виготовлення пластикових лотків, стелажів і ложементів (вкладиш в пакувальну коробку, дзеркально повторює форму виробу) має під собою абсолютно зрозуміле економічне обґрунтування.

Формування пластика здійснюється на спеціалізованих вакуум-формувальних машинах, наприклад може становити на нашому обладнанні 1250х1600 мм. На цій площі можна розташувати кілька виробів при дотриманні технологічних відстаней між ними.

Формувальне обладнання забезпечено вакуумним ресивером для формування слаботекучіх матеріалів, поточечной контроль теплового поля дозволяє з високою точністю вирівнювати температуру прогріву матеріалу по площі. Це дозволяє формувати складні габаритні вироби з гарною якістю.

При визначенні ціни велике значення має складність форми, глибина формування, наявність внутрішнього підсвічування в готовому виробі, складність обробки поста і обрізки.

Основні матеріали, що застосовуються для термоформування - акрил, полістирол, АБС-пластик, ПЕТ. Товщина формованого матеріалу знаходиться в діапазоні від 0,4 до 6 мм
Термоформування, технологія гарячого вакуумного формування - це виробництво виробів з термопластичних матеріалів в гарячому вигляді методом впливу вакууму або низького тиску повітря.

Ця методика застосовується в основному при серійному виробництві об'ємних виробів із пластику, проте в ряді випадків може застосовуватися і при одиничних тиражах.

Варто пам'ятати лише про відсутність негативних кутів, мається на увазі, що всі скоси, торці вироби повинні мати кут від 90 °.

Застосування вакуум формовки у виробництві наступних елементів реклами:
- логотипи;
- об'ємні букви;
- символи;
- таблички;
- шильди;
- стійки;
- пілони;
- промостойки;
- муляжі;
- інші рекламні ідентифікатори стилю.