Київ, вул. Васильківська 32, оф 383

Рекламні стійки, стелажі та дисплеї під продукцію

Стійка (інтер'єрна, рекламна, для підлоги) - окремо стоїть підлогова конструкція, призначена для впорядкованої викладення товару на полицях. Можна розрізнити стійки на основі металевої рами, стійки на основі каркаса з ДСП, стійки з картону, а також ексклюзивні стійки (шафи). Виготовлення підлогових стійок а ткже інших виробів у нас включає в себе ретельну конструкторське пророблення з 3D візуалізацією.

Рекламні стійки - вид торгового обладнання, призначений для виділення товару з низки його аналогів. Рекламні стійки використовуються як для продукції рекламного характеру (брошури, буклети) так і для викладення товару. Рекламні стійки добре підходять практично для будь-яких товарів і приміщень завдяки своїй конструкції та простоті виготовлення. Рекламні стійки можна поставити практично в будь-яке місце магазину створивши таким чином «брендований куточок», інформаційну зону або просто розширивши простір вітрин торгової точки. Для простоти переміщення рекламні стійки роблять підлоговими. Матеріали, які застосовуються при виготовленні підлогових рекламних стійок - найрізноманітніші - метал, дерево, ДСП, картону, композитні матеріали.

Дисплей - стенд, конструкція для демонстрації і продажу товару. Довгострокові дисплеї виготовляються з комбінованих матеріалів (метал, пластик, ДСП, скло і т.п.). Рекламні дисплеї виготовляються з пластика і металу або картону з нанесеним зображенням бренду. Розрізняють декілька спеціалізованих видів дисплеїв - прикасові і підлогові. Призначені вони для одночасної реклами і продажу товару (демонстраційно-накопичувальна викладка товару). За допомогою підлогових або прикасових дисплеїв можна істотно розширити площу вітрин і організувати викладку товару за призначенням або бренду. Підлогові дисплеї дуже часто використовуються в поєднанні з рекламними стійками і шелфорганайзери при проведенні промо-акцій або виведення нового товару на ринок.